torsdag 22. juni 2017

Sett med gårdsmotiv


Andre antrekk ut blir et sett med gårdsmotiv, også sydd i jersey. Også her har jeg sydd trøya i str. 86, og shortsen i str. 80. Denne lua er sydd med ensfarget stoff inni. Det var også hodebry, og jeg endte opp med at mønsteret bak er opp-ned! La ikke merke til det før lua var ferdig! Orket ikke ta opp! Men, men, bedre lykke neste gang. Øving gjør jo mester:-)

Dette er det tredje antrekket jeg syr, og enda surret jeg med lommene! Trenger mer øving:-) Denne gangen fant jeg iallfall ut at lommene skal henge løst inni, og ikke være sydd fast i sidesømmen...

Jeg simpelten elsker dette stoffet, skulle gjerne hatt enda mer av det! Har ikke kjøpt det via butikk, så vet ikke hvor det er kjøpt. Så rop ut om du ser det et sted!

Mønster: 
Pdf fra Stoffbutikken.no
Lua har jeg tegnet selv.

Stoff:
Gårdsstoffet er bruktkjøp - dog er stoffet nytt da:-)
Beige ribb (lommer og ribb) er fra Stoff og Stil.

1 kommentar:

  1. Synes dette ser kjempefint ut! Nå er det bare å vente på sommervarmen. Kjølig her i dag, og jeg har funnet fram ulljakken.

    Fortsatt fin søndag fra Ingunn

    SvarSlett

Jeg setter veldig stor pris på hyggelige kommentarer.
Takk for at du tar deg tid :-)