fredag 9. juni 2017

Nesten et helt år siden sist innlegg!

Å bli mamma er altoppslukende, slitsomt og helt fantastisk på samme tid. Det ble imidlertid litt for mye med full jobb for meg, så jeg er absolutt ingen karrieremamma. Men man kan jo være bra for det:-) Jeg startet i full jobb i starten av november 2016 da lillemann var 11 mnd, etter 2 måneder var både mannen og jeg i full jobb. Det gikk ikke så veldig bra, og til slutt forsto jeg at jeg måtte trappe ned for å ha overskudd, og ha det bra med meg selv og familien min. Nå har det endelig begynt å roe seg rundt meg, og jeg håper det roer seg i hodet mitt snart.. Overskudd og tid til å gjøre noe kreativt har det vært lite av, og jeg har savnet det veldig. Nå kjenner jeg kreativiteten begynner å boble igjen, og nye planer tar form:-)

For tiden syr jeg sommerklær til sønnen min, på overlockmaskinen jeg fikk til jul av mannen min i 2015. Den er en drøm å sy på! En Janome 644D. Jeg har fremdeles veldig mye å lære! Jeg har en plan om å delta med produkter på en messe i slutten av august. Vi får se hvordan det går.

3 kommentarer:

  1. Jeg kjenner til det der. Jeg jobba 80 % til den yngste var seks år, og det ble travelt nok. Vi må jo ha tid til å leve også! Lykke til!

    Fortsatt god søndag!

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Jeg setter veldig stor pris på hyggelige kommentarer.
Takk for at du tar deg tid :-)