tirsdag 7. juli 2015

Søt rumper



Denne syns jeg ble helt skjønn:-)  Den ble gitt bort som barselgave i mars, og den er i bruk nå:-) Hullmønsteret var ganske avansert å strikke, så her trengte jeg litt assistanse fra mamma - vi fant ut av det. Men lurer litt på om jeg får det til om jeg prøver igjen.. Lurer på å strikke en til i en større størrelse.

Størrelse 2-4 mnd.

Garn: Drops Cotton Merino, den veier 75 gram med knappene.
Oppskrift: Strikk til smårollinger, Eli Østgård og Mette Harbo.
Pinner: 3,5

3 kommentarer:

  1. Knallfin! Minner meg om en fra et gammelt strikkehefte. På 70-tallet var det vanlig med slike kort-bukser, gjerne med jakke, sokker og lue til.
    Jeg er sikker på du får til mønsteret om du prøver igjen. Alt er mye enklere når det er gjort en gang før. Lykke til!

    Fortsatt god sommer fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant den er fin! Jeg har oppskrift på helt sett med jakke, sokker og lue - spørs om jeg ikke må strikke et sett som skal passe til neste sommer - til egen baby:-)

      Slett
  2. Den var kjempesøt! Ha en fortsatt herlig sommer!

    SvarSlett

Jeg setter veldig stor pris på hyggelige kommentarer.
Takk for at du tar deg tid :-)