onsdag 15. juli 2015

Smekker, smokkesnorer og snart salgsslutt i Eplabutikken




Jeg har absolutt ingen erfaring når det gjelder smekker og smokkesnorer, men jeg tenkte at det kunne være lure gaveidéer. Kjekt å ha noe liggende som kan gis bort i en fei, og som er praktisk og fint. Jeg har masse fine stoffer liggende, både nye og brukte, så det er vanskelig å velge.. Denne gangen falt valget på helt nye Tilda-stoffer. De er så fine! Smekkene har en side av hvert stoff, og kan fint brukes på begge sider.
Etter å ha sydd disse så innser jeg at det er veldig tidsbesparende og sy flere like ting samtidig! Det blir litt samlebåndsfølelse, men man får jo gjort så mye mer. Klipp, sy, press, ferdig:-)

Mønster smekke:
Fra boka Sikksakk, av May B. Langhelle.

Mønster smokkesnor:
Fra boka Babylykke, av Randi Ballangrud.

Nå er det bare 2 dager igjen av salget i Eplabutikken min, torsdag 16.7 og fredag 17.7. Deretter tar jeg ferie, og butikken blir stengt i en 3 ukers tid. Se butikken her:-)

3 kommentarer:

Jeg setter veldig stor pris på hyggelige kommentarer.
Takk for at du tar deg tid :-)