tirsdag 30. juni 2015

Nytt i Eplabutikken!


Nå har jeg endelig fått sydd noen flere truseinnlegg i bambus. Har tidligere blogget om dem her.
Har kjøpt nye stoffer fra Finland. Fargene var litt skarpere enn jeg ønsket - men gode truseinnlegg, smekker og lignende blir det uansett. Nå ønsker jeg meg virkelig en overlockmaskin! Litt lettere og penere å sy slike overkastingssømmer på en slik tenker jeg. Får begynne sparingen:-)


Det har også blitt flere maskemarkører. Skikkelig fargesprakende alt dette! 
Deilig med farger, men jeg er også veldig svak for pasteller da.. 
Jeg har testet disse markørene lenge nå, og jeg er veldig glad i dem. 

Alt er lagt ut i Eplabutikken min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter veldig stor pris på hyggelige kommentarer.
Takk for at du tar deg tid :-)