mandag 15. desember 2014

Deilig hals i ull og alpakka




Herlig myk, samt varm og god hals. Passer ekstra godt på litt kaldere dager. Den sitter ganske tett, som en høyhalset genser. Dermed tar den også liten plass under jakken. Jeg strikket den egentlig til meg selv, men jeg kler ikke den fargen så godt. Derfor ligger den nå ute i Eplabutikken min. Du kan se den her.
Garnet, Carpe Diem, var et fantastisk garn og strikke med. Helt utrolig mykt og godt. Prisen var dermed også ganske stiv, men til tilbehørsstrikking trenger man jo ikke så mange nøster - så da synes jeg det er verdt det. En eksklusiv hals altså!

Oppskrift: Sandnes tilbehørshefte Tema 22, nr. 1
Garn: Lang Yarns Carpe Diem, 100 gr.
Pinne: 5,5. Heklenål nr. 4


2 kommentarer:

Jeg setter veldig stor pris på hyggelige kommentarer.
Takk for at du tar deg tid :-)