torsdag 2. mai 2013

Sommerlig lappepute


Jeg lengter etter sommer og sol! Og sola har strålt her i hele dag, men det er bitende kald trekk! Må ha på stort skjerf og votter når man skal ut. Da er det fint å sy i fine sommerlige stoffer, og drømme seg bort i blomsterenga;-) Så da ble det enda et putetrekk. Her er det mest nye stoffer, kun ett av dem er brukt. Den midterste firkanten har vært en bluse, som jeg kjøpte mest for at stoffet var så lekkert... På baksiden er det et grått linstoff (kraftig struktur) fra Stoff og Stil. Trekket lukkes med glidelås i siden.

Puten måler ca 40x40
Glidelås 35 cm
Hver lapp var på 15x15 cm inkl. sømmonn
Obs: vask alle stoffene før klipping. Det grå linstoffet her krympet ganske mye! Men det farget heldigis ikke av:-)

Jeg har trukket lodd hos enda en give-away i dag! Denne gangen hos Bundingen. Kjempefine pulsvarmere i premie, og en flott og inspirerende blogg av Ingunn:-)

3 kommentarer:

  1. Takk for så utrolig hyggelig kommentar på bloggen min :) Jammen lager du mye fint du også! Super lappeteppepute :)Vi satser på at det blir sommer og sol snart! God helg til deg!

    SvarSlett
  2. Så søte puter! Så flott at du la igjen et spor på bloggen min, så fant jeg deg også. Du verden, jeg ble helt overveldet av brudekjolen din på bildet lenger nede her. Så nydelig! Og genial!
    En solfylt dag ønskes deg.
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelige kommentarer! Koselig at du likte brudekjolen, Misemor :-)

    SvarSlett

Jeg setter veldig stor pris på hyggelige kommentarer.
Takk for at du tar deg tid :-)