søndag 20. januar 2013

Punger med blomstermønster




Jeg liker å sy punger. Det er artig å sette sammen stoffer til utside og innside, og det er alltid en fornøyelse når man snur retten ut - og vips så ser du resultatet:-) Disse er lagd for lenge siden, men fant aldri veien til bloggen...
Små punger er alltid kjekt å ha i vesken, jeg klarer meg ikke uten! Disse er veldig sommerlige da:-) Utsiden er sydd av en brukt gardin, som jeg fant på loppemarked. Stoffet er laget ved Sandvika Veveri, og er av god kvalitet. Innsiden er sydd av et gammelt, lysegult laken. Inni er det strykeinnlegg for ekstra stabilitet. Jeg har sydd 2 punger, den minste måler ca. 9x10 cm, og den største måler ca. 13x16 cm. Jeg har sydd punger én gang tidligere, se dem her:-)

Begge pungene er lagt ut for salg i min Epla-butikk.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter veldig stor pris på hyggelige kommentarer.
Takk for at du tar deg tid :-)