onsdag 22. august 2012

Sommerrydding i stoff og garn

I sommer har jeg hatt rydding i stoff- og garnlageret. Bildene viser bare litt av det jeg har, men som til gjengjeld er det som er mest i bruk. Jeg liker å ha orden i sakene! Mannen min mener jeg har fått støv på hjernen... Men i disse dager er det mest skolestart som er i tankene mine. Håper det blir mer  håndarbeidsaktivitet utover sene høstkvelder, med regnet piskende mot vindusruta. Akkurat nå går det i sokkestrikking til høstens kalde kvelder:-)
Lillepus, som vi adopterte i juni, har funnet seg godt til rette hos oss, og har vært med på 2 ukers ferie. Hun viste seg som litt av en reisepus, hun slappet av i buret sitt hele bilturen på 8 timer.. Hun har lært å gå med sele og bånd, slik at vi lettere kan ta henne med ut (siden hun er en innekatt) - men hun vil selv bestemme hvor hun skal gå da...
Jeg elsker å pynte med garnnøster. De kan byttes ut ved behov, og farge og fasong kan skifte med humøret. Lillepus var ikke så interessert i nøstene i starten, men etterhvert fant hun ut at nøstene var supre å leke med. Så dermed måtte stettfatet med nøstene mine vike for pusen..., ja, ja - alt for pus;-)


 




5 kommentarer:

  1. Der er det ei som har orden i sakene, ja! Herlig med et godt system.
    Nydelig pus, så flott at dere adopterer en! Og så flink som reiser så langt :-)

    SvarSlett
  2. Hihi, ja jeg elsker system:-) Nesten så det kan bli litt for mye av det gode.. Pus er nydelig, veldig koselig med pus i hus!

    SvarSlett
  3. Så masse herlig stoff og garn, her kan du virkelig kose deg :)

    SvarSlett
  4. Takk for det, Berit! Mye kos i stoff og garn, ja:-)

    SvarSlett
  5. Der var det skikkelig orden ja! Og ordentlige tellekanter på stoffene. Langt fra så presentabelt hos meg, men skulle gjerne hatt en katt til å rote litt mer ;-) Nydelig hun er!

    SvarSlett

Jeg setter veldig stor pris på hyggelige kommentarer.
Takk for at du tar deg tid :-)