mandag 30. juli 2012

Liten selskapsveske


                     
Etter å ha strikket iPhone-vesken, som jeg skrev om i forrige innlegg, fikk jeg lyst til å gå løs på denne lille vesken i samme garn. Ganske kjapp å strikke, men det var litt mer vrient å strikke perlestrikk med dette garnet, enn det var å hekle. Begge garntypene hadde en tendens til å dele seg... Vesken er strikket i Bomull-Lin og Cotton-Viscose fra Drops. Oppskriften er Drops nr. 69-25 (her er det også oppskrift på en større veske). Pinne nr. 3 og heklenål nr. 4.
Jeg har kombinert lys grå Bomull-Lin med lett rosa Cotton-Viscose, det gav en melert og lett skimrende effekt. Vesken er faktisk ganske stødig, og myk å holde i hånden. Størrelsen er ca. 8x16 cm, og den  rommer det aller viktigste som iPhone, visakort, lipgloss og nøkler;-) Jeg har brukt 46 gram garn.

Vesken ligger til salgs i min Eplabutikk.

4 kommentarer:

Jeg setter veldig stor pris på hyggelige kommentarer.
Takk for at du tar deg tid :-)