lørdag 14. april 2012

Dagens loppefunn!

Da har jeg vært på årets første loppemarked, i strålende sol! Aller mest spennende synes jeg det er i tekstilavdelingen, og i dag fant jeg noen riktig godbiter:-) Jeg betalte 40 kroner for hele bunken, og det synes jeg absolutt at det var verdt. Lurer på hva jeg skal trylle frem av disse stoffene... Først skal de en runde i vaskemaskinen, deretter en omgang med strykejernet - så får vi se. Kan neste ikke vente med å komme igang da, og jeg som har så mange andre prosjekter på gang...
Har akkurat kjøpt inn garn til et nytt strikkeprosjekt også. Garnet ser du under - jeg synes fargene er så sommerlige og glade:-)

En pose full av nydelige og myke stoffer!
Det blomstrete stoffet til venstre er fra Sandvika Veveri, og har nok vært gardiner. Veldig fint, og mange meter å ta av:-)



  
Nytt garn fra Rowan: bomull, silke og viskose + litt bomull/merino fra Dale. Planen er at dette skal bli noe lekkert...

Videre god helg til alle!



3 kommentarer:

  1. Godt kjøp! Loppemarked er gøy, bruktbutikker likeså. Skal bli spennende å se hva du syr av stoffene og strikker av det lekre garnet.

    Takk for hyggelig kommentar hos meg, og riktig god søndag!

    SvarSlett
  2. God ide å finne tekstiler på loppemarked. Jeg skal på loppis i morgen, og da skal jeg jammen ha øynene oppe for slike skatter også :) Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  3. Takk for koselige kommentarer! Ha en fin søndag:-)

    SvarSlett

Jeg setter veldig stor pris på hyggelige kommentarer.
Takk for at du tar deg tid :-)