onsdag 25. mai 2011

Maskemarkører fra Made by MONO! =)


Her er sommeren allerede kommet, og dagene er lange og lyse. Deilig!
Mai bringer med seg heldagsprøver, eksamener og hektisk forberedelse til danseforestillinger, så her er det bare å holde koken! Det er en hektisk, spennende og artig tid. Men jeg går ikke av veien for å ta pausene ute i det fine været, selv om jeg i dag må se på solen innenfra 
- siden det blåser ganske kraftig;-)

Det går mye i strikking for tiden, og jeg har derfor gått til anskaffelse av maskemarkører. Jeg var lei av å sette merketråder hele tiden... Jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle bruke markørene, men det fant jeg fort ut av. Det er veldig effektivt, lettvint og pent å se på - som smykker til strikketøyet:-)
Jeg handlet mine maskemarkører hos Made by MONO! =), på epla.no. Jeg bestilte ett sett markører, mest for å teste det ut - men mottok to sett i posten, i en fin liten smykkepose:-) Markørene er nå i flittig bruk. Takk for hyggelig handel Mona!

2 kommentarer:

  1. Takk selv! Så artig at du ble fornøyd! *yey*

    SvarSlett
  2. Så fine og enkle de var. Helt i min smak, takk for tipset!

    SvarSlett

Jeg setter veldig stor pris på hyggelige kommentarer.
Takk for at du tar deg tid :-)