torsdag 13. januar 2011

Julehjerter


Godt nytt år! Nå har det vært veldig stille på bloggen en stund, men det betyr ikke at det har vært slutt på diverse kreative sysler. Jeg har en del ferdigstilte småprosjekter som er klare for bloggen, så her kommer det flere oppdateringer etterhvert. 

I ukene før jul sydde jeg noen søte julehjerter av restestoffer. Det ble 4 hjerter i lilla mønstret stoff, og 5 i lin med blondekant. Hjertene skulle egentlig brukes til å pynte juletreet, men siden vi reiste bort så ble det ikke noe juletre.... I stedet brukte jeg dem til å pynte adventsstaken. Men til neste jul skal jeg henge dem på treet :-) 



På bildet under har jeg brukt et hjerte som pynt på en dåpsgave. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter veldig stor pris på hyggelige kommentarer.
Takk for at du tar deg tid :-)