torsdag 11. november 2010

Romantiske asjetter fra Figgjo Flint

Jeg har lært meg å sette stor pris på loppemarkeder, noe som er ganske nytt for meg. Jeg har alltid en plan på forhånd om hva jeg skal lete etter. I høst har jeg vært på utkikk etter dynetrekk (som jeg forhåpentligvis skal lage filleryer av), bøker om håndarbeid, broderier, heklebrikker og fine stoffer - samt porselen fra Figgjo Flint. Det var derfor et lykketreff, da jeg kom over disse søte asjettene fra Figgjo Flint. De er veldig romantiske - og ekte slitt. Noe jeg setter jeg stor pris på :-)

2 kommentarer:

  1. De er ordentlig fine! Arvet selv det samme serviset med både middags, suppe og dessert tallerkener + bolle, terrin, sausekopper og 3 fat etter mormoren min. Gjør seg godt til enhver anledning! :) Hilsen Katharina, som bare googlet etter kaffekopper til dette seviset og endte opp her! :)

    SvarSlett
  2. Så heldig du er som har arvet så mye fint! Lykke til med letingen etter kaffekopper :-)

    SvarSlett

Jeg setter veldig stor pris på hyggelige kommentarer.
Takk for at du tar deg tid :-)