søndag 31. oktober 2010

Shopping på epla.no :-)

Epla er en flott nettbutikk, som inspirerer meg. Forrige uke måtte jeg bare legge inn en bestilling eller to... Det er en stor glede å få pakken (eller i dette tilfellet pakkene..) i postkassen, og spenningen er stor under pakkeåpningen - nesten som julaften :-) Jeg er veldig fornøyd med produktene, og vil gjerne dele gleden og inspirasjonen med andre.
Av Felisi kjøpte jeg strikketøymappe og strikketøypose. Utrolig praktisk både å ha hjemme, men også når man skal ut å reise  - jeg har jo alltid med meg en del garn. I strikketøyposen skimtes mitt store selbu-prosjekt, jeg strikker lange selbustrømper. Og det tar tid... er i gang med foten på den første strømpen.

Strikketøymappe
Strikketøypose
Av Maganda kjøpte jeg nøkkelpung og oppbevaringspose/wetbag. Maganda lager sine ting av brukte stoffer, og det inspirerer meg veldig. Min gamle nøkkel-bamse var utslitt etter utallige runder i veska og i vaskemaskinen, så nå har jeg byttet den ut med denne fine nøkkelpungen. Oppbevaringsposen som er beregnet på vått badetøy eller lignende er grei å ha etter spa-opplevelsen, bassenget eller stranden. Denne er utrolig søt med Mummi :-)
Romantisk nøkkelpung
Oppbevaringspose


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter veldig stor pris på hyggelige kommentarer.
Takk for at du tar deg tid :-)