tirsdag 11. mai 2010

Swingskjørt





Swingskjørt til sommerforestillingen 2010! Jeg holder på å sy swingskjørt i størrelse 8-10 år, i helvolang (klippet hel sirkel). Skjørtene skal stå rett ut når barna snurrer :-) I midjen syr jeg løpegang med strikk, som lett kan justeres til ulike størrelser. Jeg kaster over og syr sammen på samme tid, det sparer tid! Og her er det en del meter å spare, siden jeg skal sy 15 skjørt. Av restene syr jeg små skjerf de kan ha rundt halsen eller i håret. Det blir 5 gule, 5 rød, og 5 turkise skjørt med matchende skjerf. Barna kommer til å bli kjempefine!


Skjørtene i bruk på scenen


 Skjørtene har fint fall, og her er de brukt med tyllskjørt under for å få litt mer volum

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter veldig stor pris på hyggelige kommentarer.
Takk for at du tar deg tid :-)